اخبار

افزایش نرخ محصولات لبنی در انتظار سیاست‌های کلان اقتصادی

زمان ارسال: Sat 01:34موضوعات: Our newsانتشار یافته توسط : adminتعداد بازدید ها: 2085

 


به‌دلیل مشخص نبودن *سانسور*‌های کلان اقتصادی، هنوز نمی‌توان درباره نرخ جدید صنایع لبنی در سال جاری تصمیم‌گیری کرد و پس از اعلام جزئیات بودجه سال 92 بر اساس مستندات نرخ فرآورده‌های لبنی به‌صورت مکتوب با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود.
دبیر انجمن صنایع لبنی درباره نرخ جدید فرآورده‌های لبنی در سال جاری


با اعلام این مطلب گفت: بررسی‌های لازم برای تعیین نرخ فرآورده‌های لبنی در سال جدید صورت نگرفته و کماکان صنایع لبنی محصولات خود را به قیمت سال گذشته به‌فروش می‌رسانند.
رضا باکری افزود: به‌دلیل مشخص نبودن *سانسور*‌های کلان اقتصادی، هنوز نمی‌توان درباره نرخ جدید صنایع لبنی در سال جاری تصمیم‌گیری کرد و پس از اعلام جزئیات بودجه سال 92 بر اساس مستندات نرخ فرآورده‌های لبنی به‌صورت مکتوب با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تعیین نرخ این محصولات بستگی به قیمت نهاده‌های دامی، شیر خام، مواد بسته‌بندی و نرخ ارز مرجع دارد.
باکری ادامه داد: در سال جاری دستمزد کارکنان صنایع لبنی افزایش 25 درصدی داشته است، ولی تا مشخص نشدن سایر عوامل، هیچ‌یک از صنایع لبنی اجازه افزایش قیمت محصولات خود را ندارند و تنها افزایش یک درصدی مالیات بر روی محصولات محاسبه می‌شود.
نظارت بر توزیع شیر خام توسط یک میلیون و 120 هزار دامدار دشوار است
دبیر انجمن صنایع لبنی درباره سرانه مصرف فرآورده‌های لبنی در سال گذشته تصریح کرد: بر اساس گزارش رسمی مرکز آمار ایران، سالانه 6.5 میلیون تن شیر خام در کشور تولید می‌شود و کارخانه‌های لبنی کاهش ظرفیتی در سال گذشته نداشته‌اند.
وی در پایان درباره توزیع آزمایشی شیر خام در خراسان رضوی یادآور شد: نظارت بر توزیع شیر خام در کشور امری دشوار است، زیرا یک میلیون و 120 هزار دامدار در کشور وجود دارد که به‌درستی نمی‌توان بر سلامت شیر خام و نحوه توزیع آنها نظارت کرد

.

خبرگزاری ایانا     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲      

 



نظرات بازدید کنندگان
اطلاعات!

اطلاعات!

تاکنون هیچ کس نظری ارسال نکرده است , شما میتوانید با ارسال نظر خود اولین نفر باشید.
افزودن نظر
نام شما
توضیحات

افزایش نرخ محصولات لبنی در انتظار سیاست‌های کلان اقتصادی	  افزایش نرخ محصولات لبنی در انتظار سیاست‌های کلان اقتصادی

http://www.mdoks.com/uploads/static/katalog/katalog-mobile-milking-machine1391.pdf

http://www.mdoks.com/uploads/static/katalog/(feed-crusher-itch)-fider112.pdf

بلوک پایین وسط - این متن آزمایشی است