اخبار

اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی حمایت تولید شیر و گوشت اختصاص نیافت

زمان ارسال: Sat 02:32موضوعات: Our newsانتشار یافته توسط : adminتعداد بازدید ها: 2109

 


در حالی که معاون وزیر جهاد کشاورزی، بهمن ۹۱ از تصویب اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از گوشت و شیر کشور خبر داد، اما مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران می‌گوید این اعتبار هنوز تخصیص نیافته است.
سعید سلطانی اظهار داشت:


تخصیص یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت که برای حمایت از تولید کنندگان گوشت قرمز و شیر مصوب شده بود، هنوز تحویل دامداران نشده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی بهمن ماه سال گذشته از تخصیص یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از تولید کنندگان گوشت قرمز و شیر خبرداد که به واسطه آن تولید افزایش و قیمت هم به ثبات برسد.
این اعتبار با هماهنگی اتحادیه مرکزی دامداران ایران و وزارت جهاد کشاورزی در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهوری مصوب شده بود و به گفته معاون امور دام قرار بود به زودی در اختیار تولیدکنندگان دام قرار گیرد.
اعتبار یک‌هزار و 200 میلیارد تومان قرار بود توسط اتحادیه دامداران مدیریت شود و با سود 9 درصد در اختیار دامداران قرار گیرد.
مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: قرار بود 480 میلیارد تومان از این اعتبار به صورت سرمایه در گردش برای تأمین نیازهای نهاده‌ دامداران استفاده شود و 720 میلیارد تومان نیز برای توسعه بخش استفاده شود.
1200 میلیارد تومان مصوب به بخش دام اختصاص نیافت
اما بعد از گذشت سه ماه این اعتبار اختصاص نیافته و قیمت گوشت هم از آن موقع افزایش زیادی داشته است.
مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران در تازه ترین خبرها درباره دلیل عدم اختصاص این اعتبار گفت: به دلیل اینکه بخش صادرات و واردات گوشت و لبنیات در وزارتخانه دیگری مدیریت می‌شد، تاکنون این اعتبار از سوی اتحادیه سراسری دامداران ایران تحویل گرفته نشده است.
خبرگزاری فارس     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲      

 



نظرات بازدید کنندگان
اطلاعات!

اطلاعات!

تاکنون هیچ کس نظری ارسال نکرده است , شما میتوانید با ارسال نظر خود اولین نفر باشید.
افزودن نظر
نام شما
توضیحات

اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی حمایت تولید شیر و گوشت اختصاص نیافت	  اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی حمایت تولید شیر و گوشت اختصاص نیافت

http://www.mdoks.com/uploads/static/katalog/katalog-mobile-milking-machine1391.pdf

http://www.mdoks.com/uploads/static/katalog/(feed-crusher-itch)-fider112.pdf

بلوک پایین وسط - این متن آزمایشی است